Φιλία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Τι πιο επίκαιρο! Σίγουρα έχετε τις δικές σας απόψεις πάνω στο θέμα. Μπορείτε στα σχόλια να τις γράψετε και να τις συζητήσουμε!
Αδιαμφισβήτητα η φιλία είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μας.
Ακόμα και ο Αριστοτέλης, ο μεγάλος αυτός φιλόσοφος της αρχαίας Ελλάδας, αναφέρθηκε πολλές φορές στο θέμα της φιλίας.
Έβλεπε τη φιλία ως μία από τις πραγματικές χαρές της ζωής και θεωρούσε πως για
να ζήσει κάποιος μια ευτυχισμένη ζωή, χρειάζεται μια πραγματική φιλία. Με δικά
του λόγια:
«Η φιλία είναι ένα είδος αρετής ή τουλάχιστον συνυφασμένη με
την αρετή. Εκτός όμως απ΄ αυτό, η φιλία είναι και πράγμα πάρα πολύ αναγκαίο στη
ζωή του ανθρώπου, γιατί κανείς δεν θα προτιμούσε να ζει χωρίς φίλους, έστω κι
αν έχει στην κατοχή του όλα τα άλλα αγαθά. Γι΄αυτό ακόμα και οι πλούσιοι και
εκείνοι που κατέχουν αξιώματα και πολιτική εξουσία, πιστεύουν ότι η παρουσία
φίλων είναι πολύ μεγάλη ανάγκη. Εξάλλου οι άνθρωποι στη φτώχεια και στις άλλες
δυστυχίες τους, πιστεύουν ότι το μόνο καταφύγιο είναι οι φίλοι. Επιπλέον, οι
φίλοι συνδράμουν τους νέους, ώστε να τους αποτρέψουν από τα λάθη, και,
προκειμένου, για τους μεγάλους στην ηλικία, τους φροντίζουν και αναπληρώνουν
τις δυνάμεις που τους λείπουν. Δύο πηγαίνουν μαζί, διότι και οι δυο είναι πιο
ικανοί να κατανοήσουν από κοινού και να ενεργήσουν».
Όμως υπάρχει πραγματική φιλία στις
μέρες μας; Ποια επίδραση ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο θέμα της
φιλίας και γενικότερα στις διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων και ιδιαίτερα των νέων;
Παρακάτω ακολουθούν 2 κείμενα
που πραγματεύονται το θέμα της φιλίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ένα από την πλευρά ενός ψυχολόγου και το άλλο από τη θέση μιας νεαρής μαθήτριας. Εσείς τι πιστεύετε;;;;


