Β΄ ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
Πρώτη ομάδα
Να γράψετε
ένα άρθρο σε ένα google doc στο οποίο να καταγράφετε τις σκέψεις
σας για τη διαχρονικότητα της ανάγκης πολλών ανθρώπων να εγκαταλείψουν τις
εστίες τους και να ζήσουν σε έναν ξένο τόπο, το οποίο και θα ανεβάσετε στο
ιστολόγιο https://margaritatisgnwsis.blogspot.com/ στη σελίδα Ιστορία- Β΄ αποικισμός)
Δεύτερη ομάδα
Υποθέστε ότι
είστε κάτοικοι μιας πόλης στην αρχαία Ελλάδα που αντιμετωπίζει το πρόβλημα της
στενοχωρίας και προσπαθεί να βρει λύσεις. Να γράψετε στο γοογλε ντοκς έναν διάλογο
των πολιτών στην συνέλευση της πόλης που προτείνουν λύσεις για την αντιμετώπιση
του προβλήματος. Κατόπιν, να το ανεβάσετε στο ιστολόγιο https://margaritatisgnwsis.blogspot.com/ στη σελίδα Ιστορία- Β΄ αποικισμός)
Επίσης, θα
το παρουσιάσετε στην τάξη με τη μορφή θεατρικού δρώμενου.
Τρίτη ομάδα
Υποθέστε πως είστε ένας από τους μελλοντικούς αποίκους μιας
αποστολής. Το προηγούμενο βράδυ πριν την αναχώρησή σας γράφετε μία σελίδα στο
ημερολόγιό σας με τις σκέψεις σας, τις ελπίδες σας και τους φόβους σας για το
νέο ξεκίνημα στη ζωή σας. Να γράψετε το κείμενο σε ένα google doc και έπειτα να το ανεβάσετε στο
ιστολόγιο https://margaritatisgnwsis.blogspot.com/ στη σελίδα Ιστορία- Β΄ αποικισμός)
Τέταρτη ομάδα
1. Υποθέστε πως είστε ένας από τους
αποίκους που έχει εγκατασταθεί σε έναν νέο τόπο. Να γράψετε ένα γράμμα σε ένα google doc στους δικούς σας ανθρώπους
περιγράφοντας τον τρόπο μετακίνησής σας, τον νέο τόπο και τα συναισθήματά σας
που είστε μακριά από την πατρίδα.
Κατόπιν, να το ανεβάσετε στο ιστολόγιο
https://margaritatisgnwsis.blogspot.com/ στη σελίδα Ιστορία- Β΄ αποικισμός).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου